Összes oldalmegjelenítés

2012. július 29., vasárnap

Gyártulajdonos

Kezd visszatérni a hitem a kínai bankrendszerbe. Vagyis nem visszatérni, mert eddig semmiféle hitről nem beszélhettünk, azt leszámítva, hogy szentül hittem, hogy SZAR! De tegnap elmentünk Sophie-val, hogy igényeljünk nekem egy Arany Napraforgó Kártyát. A napraforgó a China Merchants Bank logója (vagy valami iyesmi, mert a legtöbb kártyájukon ez a szimbólum), az Arany pedig annyit tesz, hogy ez jobb, mint az a mezei szar ami eddig volt nekem. Már így is az volt a legjobb számla a piacon (erről majd mindjárt többet, hogy kártya miért egyenlő számla), de már amikor nyitottuk mondta a nő, hogyha erre a számlára érkezik a fizum, akkor majd igényelhetek ilyen arany kártyát, ami jobb.
Szóval így egy hónap után bebattyogtunk, hogy akkor elkezdjük a procedúrát, és be kell valljam, roppant elégedett vagyok a dolgok menetével. Ott ahajst meg is kaptam az arany kártyámat! Cserébe megsemmisítették az előzőt. Olyan gördüléknyen ment a dolog, hogy Sophie is kedvet kapott hozzá, és ő is csináltatott egyet. Aztán én még intéztem egy hitelkártyát is, ami végre Visa lesz, nem UnionPay, úgyhogy a világban több helyen fogom tudni használni. Ezzel meg repülős pontokat gyűjthetek, és ha nem mennek csődbe a kínai légitársaságok, akkor majd kedvezményesen repülhetek. :)
Arany kártya - így lesz a mezitlábas parasztból gyártulajdonos.

Utána elmentünk nekem szandált venni, hihetetlen milyen árak vannak itt! Mind márkás szandál volt mondjuk, de 1000 RMB alatt nem találtunk semmit. Ami átszámítva 35000 forint. Hát ennyit tuti nem fogok szandálért kiadni! Aztán sok-sok keresgélés után találtunk egy Columbia szandált, leárazva, 300-ért. Külsőre is tetszett, úgyhogy be is ruháztam rá. Természetesen az új arany kártyám állta a cehet.

Utána fél 4-re masszázsra voltunk hivatalosak, ami egyszerre volt jó és NAGYON fájdalmas. 2 és fél óra volt az egész, az elején zuhany persze, mert tök izzadtak voltunk. Ezután nekem logikusan a masszázs következett volna, de ehelyett a szaunába tereltek minket, ahol visszanyertük a zuhanyzás előtti állapotot. Majd ezután jött a masszázs. Az elején még aggódtam, hogy esetleg elalszom, és milyen kellemetlen lesz, hogy horkolok, vagy valami. Na, hát ez a veszély nem fenyegetett! Kis kákabelű nő masszírozott, de azt hittem összecsinálom magam. A kéz- meg lábmasszázs jó volt, de a hátmasszázs... gyilkos. Szerencsére rá tudtam harapni a törülközőre, ami a fejem alatt volt, és így üvöltés nélkül kibírtam. Bár egyszer azért kiszaladt egy nyögés a számon, amikor a könyökét tolta át a gerincem mellett.
Viszont amikor befejezték! Ó, hát az csodás érzés volt. Még vagy fél órát csak feküdtünk a masszázsasztalon (olyan szoba volt, hogy két asztal volt benne, úgyhogy mindkettőnket egyszerre masszíroztak), kaptunk kaját meg piát (persze minden csodaegészséges), aztán 6 óra körül útnak indultunk.

De csak a következő étteremig jutottunk, mert igazából nagyon éhesek lettünk a végére. Ez meg valami új étterem lehetett, mindenféle promócióval, meg egy hangosan ugráló buzival. Najó, lehet, hogy nem volt buzi, de nagyon úgy nézett ki. Amúgy energikus és lelkes gyerek volt. Kint ültünk le, szólt hangosan a zene, közben ez a reklámarc gyerek hol énekelt, hogy kiabált, hol táncolt. Nagyon hülyén hangzik, de annyira tele lett energiával a hely, hogy végig vigyorogtunk Sophie-val, miközben ettük az ízletes csirkét. Sőt, még a tulajjal is összebarátkoztunk közben. Legalábbis az én elméletem, hogy ő volt a tulaj, mert akart intézni nekünk egy ingyen sört, csak akkor már épp indultunk.
A másik elméletem, hogy ő is buzi volt, és így akart flörtölni velem. De szerencsére Sophie megvédett, úgyhogy nem történt tragédia. :D

Utána még sikerült beszereznünk kalapácsot és csavarhúzót, úgyhogy már szinte teljes a háztartás.
Amúgy már az IKEA sem a régi. Régen elég volt az egy darab speciális csavarkulcsuk, és minden össze lehetett rakni. Most már szögelni, kalapálni, csavarozni kell. :(

Ja, és ígértem valamit az összefüggésről a bankszámla és a bankkártya ügyében. Szóval ahogy már mondottam itt a bankkártyaszámom a számlaszámom is. Szóval azáltal, hogy most új kártyám van, új számlám is lett. A hideg veríték kitört, hogy most vajon mi lesz, de kiderült, hogy a bank ezt magától átregisztrálja mindenhol, szóval semmi teendőm nincs ezügyben.
Szeretem, ha a dolgok maguktól történnek!

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a masszázs leírásod, meg az energiafeltöltő "bohóc" is.
    Mit vettél az IKEA-ban, amit szerelni kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a polcokat. Még csak most jutottunk el a szerelésig. De ma már összeraktam, összeszögeltem őket.

      Törlés